A visszaküldéshez a terméknek használaton kívülinek és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkapta. A terméknek az eredeti csomagolásban kell lennie.
Számos árutípus mentesül a visszaküldés alól. Az olyan romlandó áruk, mint az élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok nem küldhetők vissza. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek, veszélyes anyagok, illetve gyúlékony folyadékok vagy gázok.
További nem visszaváltható termékek:
Ajándékkártyák,
Egyes egészségügyi és testápolási cikkek.
Így sajnos a webshopban megjelenő legtöbb termék higiéniai okból mentesül a visszafizetés, vagy visszaküldési kötelezettség alól.
A visszaküldés befejezéséhez szükségünk van a vásárlást igazoló bizonylatra vagy bizonylatra.
Kérjük, ne küldje vissza a terméket a gyártónak.
Vannak bizonyos helyzetek, amikor csak részleges visszatérítésre van lehetőség:
Nyilvánvaló használati nyomokkal rendelkező termék amelyet használtak.
Bármely olyan termék, amely nem az eredeti állapotában van, sérült vagy hiányzik belőle alkatrész olyan okból, amely nem a mi hibánkból ered.
Bármely olyan termék, amelyet a kiszállítás után több mint 30 nappal küldtek vissza.
Visszatérítések
Miután a visszaküldött terméket megkaptuk és megvizsgáltuk, küldünk Önnek egy e-mailt, amelyben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük Önt.
Ha jóváhagyjuk, akkor a visszatérítést feldolgozzuk, és 8 napon belül automatikusan jóváírjuk a hitelkártyáján vagy eredeti fizetési módján.
Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések
Ha még nem kapta meg a visszatérítést, először ellenőrizze újra a bankszámláját.
Ezután lépjen kapcsolatba a hitelkártya-társaságával, előfordulhat, hogy eltart egy ideig, amíg a visszatérítést hivatalosan is elküldik.
Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés könyvelése gyakran némi feldolgozási időt vesz igénybe.
Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az {kmshop.hu@gmail.com} címen.
Akciós árú termékek
Csak a normál árú termékek visszatéríthetők. Az akciós termékek nem téríthetők vissza.
Cserék
Csak akkor cseréljük ki a termékeket, ha azok hibásak vagy sérültek. Ha ugyanarra a termékre szeretné kicserélni, küldjön nekünk egy e-mailt a {email cím} címre, és küldje el a terméket a következő címre: {fizikai cím}.
Ajándékok
Ha a terméket a vásárláskor ajándékként jelölték meg, és közvetlenül Önnek küldték, akkor a visszaküldött termék értékének megfelelő ajándék jóváírást kap. Amint a visszaküldött termék beérkezik, egy ajándékutalványt küldünk Önnek postán.
Ha a terméket vásárláskor nem jelölték meg ajándékként, vagy az ajándékozó saját magának küldte a rendelést, hogy később átadja Önnek, akkor visszatérítést küldünk az ajándékozónak, és ő értesül a visszaküldésről.
Szállítási visszatérítések
A termék visszaküldéséhez a terméket a következő címre kell postáznia: {Angyalhaj Szépségszalon 1092 Budapest Ráday utca 63.}.
A termék visszaküldésének szállítási költségeit Ön maga viseli. A szállítási költségek nem visszatéríthetők. Ha visszatérítést kap, a visszaküldés költsége levonásra kerül a visszatérítésből.
Attól függően, hogy hol lakik, a kicserélt termék eljutási ideje eltérő lehet.
Ha drágább termékeket küld vissza, érdemes nyomon követhető szállítási szolgáltatást igénybe venni, vagy szállítási biztosítást kötni. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.
Segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba velünk a {kmshop.hu@gmail.com} címen a visszatérítéssel és a visszaküldéssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban.